joi, 14 aprilie 2011

Cana si ceva linguri, ca la strabuni!

         Sunt multe lucruri ce le mesteresc din placere, dar sunt lucruri de care sunt fascinat! Multumesc celor ce mi-au insotit pasii pe acest drum, un drum al cautarii mestesugului de alta data, al bucuriei, al linistii! Am lucrat cateva obiecte pana acum  si este tare fain cum fiecare isi spune povestea fara cuvinte, fibra lemnului, simbolurile incizate sau crestate si daca ai putea sa il mirosi si tu privitorule, mai mare drag ai prinde de cana sau lingura .
      Acum am sa iti arat cum stau faine in blidarul taranesc lucrat in lemn de fag:


      Asta este canuta lucrata in lemn de mar si decorata cu motive taranesti, este tratata cu ulei de masline in mai multe randuri iar apoi vreo doua straturi de ceara de albine ca sa stea bine pana ce ajunge la tine. Poti sa bei orice din ea, numai fierbinte sa nu pui  si sa nu speli niciodata obiectele din lemn cu detergent ca are sa iti intre in lemn si apoi in lichidele sau mancarea cu care intra in contact. Canuta este incapatoare, poata mai mult de 150ml, are snur impletit din sfoara de canepa cerata si legata intr-o felie de lemn de paducel. Eu sper a iti placa, cum imi place mie, si sa o porti pe unde umbli.


Lingura de oala din lemn de cires.





                                                            Numai bine!

Un comentariu:

fotograf nunti antonia spunea...

sunt chiar dragutze si inedite!