marți, 10 iulie 2012

Crucea de lemn

             Acum ceva vreme am primit o cerere pentru o lucrare tainica, o cruce de lemn, un dar pentru un baietel ce a primit taina Sfantului Mir ( in randuiala catolica). A fost prima oara cand am lucrat o cruce din lemn, am simtit ca un dar aceasta lucrare, o bucurie a mea, impartasita si de nasa copilasului  care mi-a scris o "Poveste de mai" :

             Dragii mei,
           Vreau tare mult sa va povestesc despre un baietel de 10 ani din Bucuresti. E un baiat blond, cu ochi albastrii, cu ochelari argintii si foarte special. E special si pentru ca m-a ales sa fiu nasa lui de Mir. E aceeasi onoare pe care o primesti cand ti se cere sa botezi un copilas, e o onoare care te incarca de responsabilitate, te implineste. Acest baietel a primit, in ajun de Rusalii, taina Sfantului Mir, alaturi de alti 50 de copii si tineri. A fost incredibil de emotionat pe parcursul liturghiei, asta si pentru ca a avut roluri importante: a citit lectura, a raspuns la intrebarile episcopului....
Doar ca povestea acestui baiatel se continua dupa ceremonie, dupa mica petrecere cu prietenii lui, dupa primirea cadoului de mir. Un cadou special, deosebit, lucrat de un artist, un cadou care i-a umplut sufletul acestui baietel :)
De sambata, baietelul nostru sta numai cu crucea in mana, se roaga, o mangaie si o saruta.
          Ce bucurie mai mare pot avea, ce rasplata mai frumoasa din parte bunului Dumnezeu pot primii!




      
   Inchei simplu si sincer: multumesc!

Niciun comentariu: