luni, 8 aprilie 2013

Din cires


     In toamna (2013) ce a trecut am inceput caucul din lemn de cires salbatic. L-am cioplit  la brut, l-am fiert in apa cu sare din belsug si l-am lasat vreo 3 luni  la uscat intr-o punga de hartie si am asteptat...crapa au nu crapa?Apoi am zis ca este vremea sa ii dau forma finala si sa il finisez.





 Iata ce a iesiti in final:



                                              

 Este decorat prin tehnica inciziei (sau gravare prin incizie, am observat ca oameni se mira la auzul cuvantului "incizie") cu un brau de frunze, frunza fiind un simbol al puterii sufletesti.Finisajul este facut cu ulei si ceara de albine. Coada sugereaza o forma stilizata de pasare, aducand in gand dorinta noastra de inaltul cerului. Am inteles ca a ajuns la un om frumos, sper sa il foloseasca cu bucurie!
                
                                                                            Numai bine!

Niciun comentariu: