joi, 5 martie 2015

Crucea

            In această pauză de mai bine de doua luni, am luat atelierul "la rand" si am lucrat la pus mânere uneltelor si la conceperea altor unelte de decorat.


       Toate le-am asezat in cutii de lemn, să nu mai fiu nevoit să ascut in fiecare zi :)  A urmat lucrul la un lot de "felii" alese, slefuite si finisate, Numai bune pentru cruci si podoabe arhaice.


 Apoi, cu spor si voie bună am lucrat la câteva interpretari dupa "Album de crestaturi in lemn, Dimitrie Comşa, Sibiu 1909" si iată ce a iesit:






Pe spatele fiecărei cruci am incrustat IC XC NI KA (Iisus Hristos biruieşte).


Sunt lucrate in lemn de păr sălbatic, prun si paltin. Finisajul este făcut cu ulei de in natural. Le găsiti aici (pagina FB): Crucea - DISPONIBILE

Numai bine!


2 comentarii:

Unknown spunea...

Mestere, pe la noi se zice: "randuiala, ca la sasi in blidar" :)
Bravo!

I.D. David spunea...

Asa, bine zis! Trebuia să fac rânduială, prea multe unelte si materiale te fac administrator de lucruri şi nu meşter de obiecte :).
Mulţumesc de gândul de bine!